2010-05-08
18:16:28

Perfekt rubrik!

Hallojj!
Zita har börjat växa lit nu och ser mer och mer större och "klumpigare" ut, det är ju bara drygt 3 veckor kvar nu. Vi har börjat ge henne ett foder för dräktiga och valpar och det är jättesmå och gulliga "bitar".

Annars så mår vi rätt bra förutom jag som har haft lite otur den veckan. Först så ramlade jag med cykeln på väg hem från fotbollsträningen så jag knappt kunde gå och sen så har jag dragit på mig en förskylning och sitter och kraxar som en kråka.
Jaja, vad ska man göra...

Kommentarer:
#1: Anna Eman

Vilken urgullig hund ni har!!! Har pratat med Ulrika på Calmigos och hoppas på att få köpa en av valparna. Vet ni hur många valpar det är? Ultraljud? Hoppas lilla mamma mår bra!!



Hälsningar

Anna Eman

2010-05-10 @ 15:26:00
#2: Bella

Hej! Gud va roligt!

Nej vi vet inte hur många valpar det är och vi har inte direkt funderat på att göra ett ultraljud, de blir ju inte alls så exakta. Det är ju mer om man vill veta att det verkligen finns några valpar och det är vi ganska säkra på.

Det är ju lite av det roliga och spännande, att få veta sen hur många det blev :)



Kram Bella

2010-05-11 @ 08:12:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: