2010-08-03
17:28:04

???

Tycker ni att jag ska göra en ny design till bloggen? Det känns som om det behövs en renovering. :) Komentera gärna o svara!



I alla fall så har jag börjat träna Zita igen o hon har hittat tillbaka till sin form. Det har varit ganska skönt att solen tagit ledigt ett tag o temperaturen har sjunkigt. Vi har också klippt henne. Den här gången använde vi bara 12-skäret o inte 9-skäret som vi brukar o jag tycker att hon blev mycket finare o inte så spinkig.

Nästa helg (14/8) är första agilitytävlingen för den här säsongen på märsta-sigtuna, så ni får önska oss lycka till!

Kommentarer:
#1: Ulrika

Kul att se att du fortsätter blogga även efter valptiden. Lycka till på tävlingen. Jag tycker din blogg är fin. Inte behöver du göra om den. Har du sett nya bilder på Finito på vår blogg?

2010-08-04 @ 10:38:57
#2: Bella

Tack!

Ja, dom va jättesöta! O han verkade ju inte bli rädd för klippmaskinen heller, eftersom han somnade där :D

2010-08-04 @ 16:31:51

Hejsan Bella,

Hoppas du har ett underbart sommarlov, vad spännande med tävling, lycka till.

Din blogg är jättefin så du behöver inte göra om den. Men själv kliar det i fingrarna på att förändra min blogg så jag har full förståelse om du gör det :-)

JAg ska gå på föreläsning den 1 september i Huddinge med Kenth Swartenberg (undra om han stavar så?) Kanske ni ska hänga med, vore jätteroligt (skrivit in i gästboken på Perroklubben) hoppas vi ses snart, sist jag träffade din familj var du ju på ridläger.

kramar

Susanne

2010-08-05 @ 09:32:37
#4: Mikaela

Hej igen,



Jag tycker också att bloggen är väldigt fin men om du vill göra om den så är ett förslag att göra ngt typ av hösttema. Tyvärr börjar vi ju närma oss höst nu och Molly är en värdelös kantarellsökarhund, hon letar mest efter gyttjepölar. :(



MVH Mikaela

2010-08-16 @ 19:33:24
#5: Willi

Hallo Bella,



habe mir gerade den Blogg angeschaut und mich in die Hunde verliebt:)). Echt süß die Kleinen, aber leider nicht mehr zu haben.

Für die deutschen Fans mußt du den Blogg noch in deutsch erstellen. Die Übersetzung schwedisch-deutsch ist leider sehr unglücklich.



Ganz liebe Grüße

von Willi und natürlich Jörg

2010-08-22 @ 11:52:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: